نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

ارزش نشان تجاری
نقش برند بر رفتار مصرف کننده
چالش های برندسازی در آسیا
دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی
نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا
دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
دانلود مقالات مدیریتی
سستم همکاری در فروش فایل
فروش فایل

رفتن به سایت اصلی

دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی 

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

 

 چکیده:

 هدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های برندسازی آسیا می باشد. یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است. ارزش نشان تجاری یک ” اسم ، عبارت، طرح ، نشانه یا ترکیبی از این عناصر می باشد که تعیین کننده هویت یک سازمان خدماتی و متمایز کننده آن از سایر رقبایش می باشد.” و توسط عقل ، منطق ، حواس و احساسات مشتریان مورد قضاوت قرار می گیرد. برند یک حرکت ذهنی و روحی است که باید در ذهن مصرف کنندگان، خریداران، سهامداران، کارکنان و کاربران قرار گیرد. برندها دارای ماهیت اجتماعی هستند و آن برندی موفق است که افراد اجتماع نسبت به آن حس تعلق و مالکیت داشته باشند و آن برند را از آن خود بدانند .در بسیاری از بازارها، برند هویت ویژ ه ای برای یک محصول می آفریند و آ نها را به گروه خاصی از جامعه پیوند میدهد، در دنیای امروز و با گسترش اطلا ع رسانی هر حرکت و تصمیم گیری سازمان توسط برند آن سازمان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش نشان تجاری

نقش برند بر رفتار مصرف کننده

چالش های برندسازی در آسیا

 

 

 

 

مقدمه

شخصیت برند را هسته ی مرکزی و نزدیکترین متغیردر تصمیم گیری مشتری در هنگام انتخاب می دانند. (نصیری پور و دیگران ، 1389)در ادبیات کلاسیک اقتصاد، نیروی کار، سرمایه و زمین سه عنصر اصلی تولید و سرچشمه های اصلی ثروت به شمار می آیند. ولی این الگو قادر نیست که توضیح دهد که چگونه یک کالا با کارآیی، کیفیت و زیبائی مشابه به سه برابر قیمت کالایی دیگر به فروش می رسد.رویکردهای نوین بازاریابی این پدیده را با هویتی که برند برای مشتری دارد توضیح می دهند. یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است.

 

 

فهرست مطالب

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا 1

چکیده: 1

. واژگان کلیدی: 2

مقدمه 2

تعریف ارزش نشان تجاری 3

Buff , 2010 )) چارچوب شناسایی ارزش نشان تجاری 4

ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر 7

وفاداری به برند 7

روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند 10

منابع 20

 

 

  • تحلیل مالی و ارزیابی سرمایه ‌گذاری

    تحلیل مالی و ارزیابی سرمایه ‌گذاری تحلیل مالی تحلیل مالی سرمایه ‌گذاری تحلیل و ارزیابی سرمایه ‌گذاری دانلود پاورپوینت ارزیابی سرمایه ‌گذاری تحلیل مالی و ارزیابی سرمایه ‌گذاری برآورد هزینه‌های پروژه صورت‌های مالی اساسی روش‌های ارزیابی سرمایه‌گذاری تأمین مالی پروژه…

  • گزارش كارآموزی كاردانی رشته كامپیوتر

    گزارش كارآموزی كاردانی رشته كامپیوتر کارآموزیکاردانیرشته کامپیوترکارآموزی کاردانی رشته کامپیوتر رفتن به سایت اصلی سر فص های كارآموزی اینجانب به شرح زیر است كه شامل 21 صفحه میباشد : فهرست مطالب چکیده..............................................................5 فصل اول :معرفی محل کارآموزی....................................6 فصل دوم:کارهای انجام…

  • پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي ( فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)

    پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي ( فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) پاورپوینت فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان عناصر سيستم‌ اطلاعاتي پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي پاورپوینت فصل 3…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش مبانی نظری سنجش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری سنجش مدیریت دانش پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش ادبیات نظری سنجش مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه سنجش مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

  • اصول دادرسی ناظر به اطفال بزهکار

    اصول دادرسی ناظر به اطفال بزهکار دادرسی اطفال بزهکار دادرسی کیفری اطفال بزهکار نحوه رسیدگی به جرایم اطفال دادرسی کیفری اطفال بزهکار اصول دادرسی ناظر به اطفال بزهکار دادرسی اطفال بزهکار در حقوق تطبیقی دادرسی کیفری ویژه اطفال در حقوق…

  • ارزیابی عوامل تاثیرگذار منطقه ای و فرا منطقه ای در ظهور،تداوم و سقوط طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس

    ارزیابی عوامل تاثیرگذار منطقه ای و فرا منطقه ای در ظهور،تداوم و سقوط طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس خلیج فارس عوامل منطقه ای عوامل فرا منطقه ای طرحها و نظامهای امنیتی امنیت در منطقه خلیج فارس طرحهای امنیتی در…

  • پایان نامه كارشناسی رشته مهندسی برق بررسی انواع تجهیزات قطار برقی

    پایان نامه كارشناسی رشته مهندسی برق بررسی انواع تجهیزات قطار برقی انواع پنتوگراف ها مدار شكن ترانسفورماتور لكوموتیوهای AC نحوه عملكرد اینورتر تغذیه DC موتور DC سیم پیچی آرمیچر كموتاسیون راه اندازی موتورهای DC مدار قدرت DC فایلینا Fileina سیستم…

  • پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

    پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي ( فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت فصل…

  • رنگ و پوشش های رنگی در اسلام

    رنگ و پوشش های رنگی در اسلام تحقیق در مورد پوشش رنگ لباس آداب لباس پوشیدن مردان و زنان مسلمان روانشناسی رنگها در قرآن رنگ ها در قرآن رنگ لباس زنان در اسلام رنگ در قرآن مجید پوشش های رنگی…

  • مبانی نظری بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری

    مبانی نظری بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری مدیریت سرمایه فکری عملکرد مالی در بانک پارسیان مبانی نظری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی رابطه مدیریت سرمایه فکری با عملکرد مالی مبانی نظری تاثیر سرمایه فکری بر…